Luleå stad

Först for jag in till stan och lunchade med Jossan på thai garden, dom hade god mat som alltid! Sen hämtade Ida upp mig i stan och vi for till luleå, först på sko kanonen och sen en snabbis i stan och sen spenderade vi resten av tiden på storheden. 
Blev lite smågrejer som fick följa med mig hem, bland annat 2 julstjärnor, en parfym (men jag vet inte om den luktade lika gott här hemma som i affärn), en hudkräm, snoddar och en grej till mamma, tror inte det var något mer. Var egentligen tänkt att jag skulle få en julstjärna för typ två år sen men jag har inte orkat leta och ingen har dykt upp framför mig men idag så :)

Däremot är det lite konstigt, jag har varit på skojakt hela dagen, hann in på din sko innan jag for och där hittade jag inget, hittade inte heller något på dom två sko affärerna jag var in på i luleå. Eller jag hittade, men inte i min storlek, men inga skor fick följa med mig hem. Jag får ju faktiskt köpa 3 par eftersom jag slängt 3 par idag, men neeejdå... Måste leta vidare!

Nu ska jag plugga eftersom det är prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0