Lördag

Slutade med att mamma ringde 10 i 5 och ville ha hämtning, dom andra började vara trötta :P

Idag vaknade jag kring halv 1 av att Jessica ringde, så vi låg och surrade ett tag och sen gick jag upp och duschade, fixade håret och nu har jag nyss skjutsat mamma och farmor till Margretelund för dom skulle vara där och duka innan dopet.

Nu ska jag sminka mig och fixa det sista i håret innan jag, pappa och Dennis ska bege oss till kyrkan. Efter det blir det att skjutsa pappa till luleå och sen blir det middag här hemma med mamma, Jessica, Pilla och Malin och sen blir det fest! Tror det kan bli en riktigt trevlig kväll, det är bäddat för det iaf, hoppas bara att Anna också taggar upp ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0