Lördag

Igår då vi kom fram tog vi det lugnt, såg tv, åt middag och sen blev det bastu innan vi bänkade oss framför idol. Helt rätt att Erik vann men vad fan gjorde hans tjej? Jag kan gå med på att hon gick upp och kramade han, och sen kan jag möjligtvis köpa att hon stod kvar medans han höll hon i handen, men sen då hon släppte, varför gick hon inte ner? Förstod hon inte att det var hans ögonblick och inte hennes? Trodde hon att hon hörde hemma där? För det gjorde hon inte, hon förstörde bara för han!

Efter idol blev det att se klart Coco Chanel, ändå bra film : ) Sen somnade jag kring halv 4 och idag gick vi upp 1 ;P Sköönt!

Började fara hem kring halv 3, skulle köra hem själv så jag passade på medans det var lite ljust ute. 

Nu ser jag vem kan slå filip och fredrik och funderar om det blir fest ikväll eller inte.. det är frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0