Kvällen

For till Ida och hon hade köpt en horoskop bok till mig, så nu måste jag läsa mig till hur år 2010 kommer bli, bara hoppas på det bästa : ) Hon är allt bra söt! Men för att inte ligga allt för långt efter gav jag hon en sak också ;)

Efter jag varit där for jag och Amanda till ica, köpte lite groggvirke och sånt där nödvändigt som man ska ha med på färden och sånt som man behöver där :)

Sen for jag hem, packade, och eftersom jag har en lista från alla andra gånger jag varit i fjällen så gick det fort, enda som tog länge var att välja vilka kläder jag skulle ha med mig förutom nyåroutfiten.

Har även hunnit vara lite chaffis ikväll och surrat med Amanda, som tur var kom vi på att vi måste ju såklart ha med bikinin till hemavan, dom har ju pool, och förhoppningsvis bastu ;)

Nu hade jag tänkt sova, ska ju faktiskt upp 7, eller kanske halv 8, men färden från mitt hus börjar halv 9, då ska jag hämta upp Amanda, sen hämtar vi upp Anna och sen börjar den långa resan, men kul ska vi ha! Tur att Ante, Jossan, Erik och dom andra redan är där och värmer upp stället : ) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0