Kränkande särbehandling.

Försöker verkligen plugga till provet som jag har imorgon men det går inte alls bra, det vill inte fastna. De är så mycke olika grejer som ska in. Vem vet, kanske inte ens gör provet imorgon om det känns dåligt på morgonen, läser ju trots allt kursen i samma tempo som dom som slutar den 1/1, och jag läser ju egentligen till 26/2, så jag antar att jag kan flytta fram provet. Visst så kommer jag också vara klar till 1/1, men det skulle inte skada om man kan skjuta fram det till typ måndag, för som det känns nu så kommer det inte alls gå bra.

Aja, ska lägga mig i sängen nu och fortsätta läsa igenom mina papper samtidigt som jag inte tror att det kommer fastna bättre nu. Jag är trött och vill sova, förmodligen därför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0