Julklappar

Anna kom kring 11 och då skulle jag bara borsta tänderna sen begav vi oss till luleå, blev att köpa ett till par snowjoggers och sen en julklapp. Sen for vi ut till storheden och jag köpte lite grejer till mig själv, funderar på att slå in det som stödjulklappar, pappa är expert på att göra det till sig själv så jag kanske också borde ;) Har iaf slagit in en till mig själv, då får jag se när jag öppnar den :P

Sen har jag hunnit förbi Amanda och hämta mammas julklappar som jag hade där och sen har jag slagit in dom. Nu hade jag nog tänkt plugga lite, får se hur det går : )

Nu är i princip alla julklappar klara, bara pappas som är lite speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0