Jobb

Blev mys med Doris även fast hon hade lite svårt med att slappna av då det knakar så mycket i vårat hus, så hon sprang runt lite och letade vad det var som lät :P

Sen kring 3 kanske klockan var så for vi till Anna och hälsade på, där blev det lite bus och sånt med dom andra vovvarna, och det gick ju som det gick ;) Sen bjöd dom på mat och så och kring 5 for jag från Anna, for och lämnade tillbaka Doris samtidigt som jag mös lite med Herman och noppade Linneas ögonbryn.

Kom hem för ett tag sen, mamma är och hämtar en sladd ute på baksidan nu som jag ska ha med till motorvärmaren. Av någon anledning är alla våra skarvsladdar borta så dom ska få fixa så vi har en i mammas bil alltid sen. Den här satt ju på ett annat ställe och är 20 meter lång ;P haha. Men bara bilen är varm då jag ska hem från jobbet så får jag väl vara nöjd : )

Far iaf till jobbet på mindre än en timme, får se hur länge det blir att jobba idag, var tänkt halva natten men vi får se :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hatar den frågan!;) Jag tycker du har ganska bra fantasi! Det har iaf inte jag.. Men jag önskar att du kommer och hälsar på mig på min födelsedag;)

2009-12-16 @ 00:06:12
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0