God natt

och god jul : )

Nu är allt inslaget, hade visst några julklappar att slå in, inte bara en :P Men de är ju bara kul. Har dock en jag måste slå in imorgon också : )

Funderar på att försöka sova nu så det blir morgon snart och jag får min första julklapp för iår, fick öppna en efter tolvslaget om jag ville men då skulle jag inte få morgonpaketet så jag väntar till imorgon : ) Har några jag är lite nyfiken över, särskilt eftersom jag inte önskat mig något annat än pengar. Eller jo, en mobilladdare till bilen men det fanns ju ingen som passade till min mobil än så en sån blir det då inte, om nu inte pappa fintade mig förstås..

Men nu är det färdigskrivet här, godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0