Dagen

For till Anna där hon och Jessica hade bakat pepparkakor, sen fick vi smaka Annas goda muffins, mums! Vi satt där och surrade ett tag men kring kvart över 3 for jag för jag skulle och träna kvart över 4, tyvärr blev det utan Jossan idag men det var kul ändå.
Efter träningen var det bara att skynda sig hem och duscha för sen fick mamma och pappa främmande av mammas arbetskamrater för dom skulle på "firma fest" och dom hade fördrinken här. Då jag nästan var klar, bara sminket kvar hade jag tänkt äta men då insåg jag att det bara var 20 min kvar innan dom skulle fara så jag la undan maten och sminkade mig, sen nästan precis då jag var klar så skulle dom fara.
Jag skjutsade dom och sen for jag hem och tänkte äta innan Anna ringde men jag hann bara plocka fram det så ringde hon så jag packade helt enkelt med mig min kycklingsallad och tog med den till Pilla :P

Blev som så att jag, Anna, Jessica och Pilla har spenderat kvällen hos Pilla med kortspel och Idol tittande. Förstår inte hur Erik kunde hänga löst men det var väl bestämt från tv4 så dom skulle tjäna mer pengar. Men hade inte han gått vidare efter den här kvällen då han gjorde det så jävla bra då hade jag inte tittat nästa helg ;D

Hur som haver så satt vi i köket och spelade lite efter allt på tv var klart och då kom Petrus förbi, så vi fortsatte surra och sen ringde mina föräldrar och ville ha hämtning, Petrus följde med för vi tänkte att det bara var dom 2 men dom var visst 6 pers så det blev lite närgånget där ett tag ;) Vi släppte av ett par sen skulle mamma och pappa helt plötsligt in på en whisky hos andra paret så då fick vi också följa in ett tag. Men sen ringde Ante och behövde hämtning så då fick dom packa ihop sig och följa med. Vi hämtade Ante, och sen for jag och släppte av han och pappa. Mamma hade kommit på att hon skulle på tjejfesten hon hade blivit bjuden till tidigare så hon inte behövde fara imorgon innan dopet så jag for och skjutsade hon och sen skjutsade jag och Petrus några till.

Nu är jag hemma, kom hem för typ 30 min sen, sitter och väntar på att mamma ska ringa och säga att hon vill hem för jag är trött och vill sova. Ska ju trots allt på dop imorrn och man vill ju inte vara trött då.

Sen blir det fest imorgon också, mamma var sugen på att bjuda på middag men vi får väl se hur det slutar. Men nu ska jag iaf lägga mig och vila tills hon ringer, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0