:D

Då jag vaknade kände jag att allt hopp var inte ute och jag beslutade mig för att göra provet så jag läste igenom papprena en sista gång och sen begav jag mig till skolan. Väl där så gick provet bra och då jag var klar kollade han igenom provet lite snabbt och sa att det såg bra ut, han berättade även att jag hade fått mvg på mitt första prov och det är inte varje dag jag får det, så jag blev verkligen glad för det :D Nu är det bara vänta på att han ska rätta det här och min inlämning så man kan fara dit och höra hur det har gått.

Efter det for jag till frissan eftersom det röda jag färgade in försvann direkt, hann inte ens ha det i en vecka så jag fick en tid på fredag då Ida ska tona in ny röd färg, sen är det bara att hoppas på det bästa.

Nu blir det nog en lite pn, finns ändå inget vettigt att göra. Ida jobbar så hon kunde jag inte hälsa på och Krille var sjuk så det kändes inte som att det skulle vara så kul för dom att få främmande i deras lägenhet så jag väntar med det besöket till kanske imorgon, eller senare ikväll, eller kanske till när Sanna har tid :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0