22 december

Ojoj, har verkligen inte haft något tid över till bloggen idag förens nu. Då jag vaknade for jag och handlade lite ingredienser och sen drog julbaket igång, har bakat och bakat och sen kring halv 5 gick jag och duschade och gjorde mig klar för jag, mamma, pappa, min kusin + hennes familj hade bokat bord på Challenge klockan 6.
Vi kom dit, åt god mat och hade det trevligt och nu är vi hemma igen, ligger i sängen och känner mig väldigt trött, kommer somna på ett tag men inte gör det något, bara skönt :)

Imorgon är det den 23 för er som har missat det, dagen före julafton, gud så mysigt! Ska baka lite mer på dagen sen på kvällen ska jag iväg och se film med Anna, hon hade några nya vi egentligen skulle se ikväll men det blev så stressigt för mig, men det är lika bra att ta det imorgon : ) Sen ska jag även fixa klart pappas julklapp imorgon, men annars har jag inga mer planer.

Nu blir det att ta bort sminket sen slå på en film, återstår bara att se hur mycket jag kommer orka se : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0