2 saker till

Först och främst så såg jag en himla snygg tobe jacka hos Fia ikväll, den skulle passa perfekt på mig så om någon är snäll och skänker mig 3495:- så köper jag den. Kommer drömma om den här länge, för jag vet ju att jag inte kommer få någon ny skoterjacka iår eftersom min är relativt ny och det är verkligen inget fel på den. Men den här var bara så fin ;) grr ;) Men mamma och pappa, om ni känner för att vara generösa så vet ni vart jag finns!

Något jag började fundera på för ett tag sen är varför facebook, bloggar, lunar och allt sånt där fanns. Visst för att kommunicera och så men sen måste det ju vara väääääääldigt många som använder det för att snokar runt. Man har ju själv gjort det då man är nyfiken och vill få reda på nå, sen är ju min vän S ett bra exempel på en riktig snokare ;)
Satt just och kollade runt lite och hittade en sak jag egentligen inte gillade, men varför hittade jag det? Jo för jag var nyfiken.. tacka vet jag msn och en mobil, då klarar man sig bra. Där kommer dom vettiga sakerna fram och man behöver inte vara så nyfiken : )

Nu ska jag lägga tankarna på hyllan och sova, godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0