Vårtbitare

Vi har suttit hos Jessica ikväll och har inte haft allt för mycket att göra, men sen i slutet då det bara var jag, J, Pilla och Emmelie kvar. Vi började spela med andra ord och det gick som det gick, vissa ord blev helt fel, tror vi hade lite lässvårigheter ikväll :P Men vi fick oss många skratt åt spelet och förklaringarna och alla ljud.

Nu ska jag sova, och imorgon ska jag ha värsta lång sovmorgon för det har jag inte haft på länge. Sen på dagen måste jag börjar packa eftersom jag åker på onsdag, jag längtar! Vi kommer ha såååå kul. Men egentligen längtar jag nästan mest till söndag för då blir det gröna lund, som är det enda vi har planerat in :) Men dom andra dagarna som jag får spendera med Pontus och Sanna kommer också bli toppen. Har man bara bra sällskap så kan det ju som inte gå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0