Uppdatering!

Okej, nu kommer det en lång uppdatering för dom som orkar läsa allt :)

Igår anlände jag med flyget ca halv 4, tog arlanda express in till t-centralen, mötte upp Pontus och vi begav oss till hans jobb. Där mötte vi Sanna, vi åt middag och sen begav vi oss ut och shoppade lite, jag hittade visserligen ingenting men hon gjorde :P Sen då stan stängde tog vi min väska från deras jobb och begav oss till Pontus, men eftersom ingen av oss hade varit där förut så hade vi ett litet äventyr framför oss. Lyckligtvis gick det bra och Pontus hade förklarat vägen på ett bra sätt så vi hittade. Lägenheten var väldigt mysig, kanske tar några bilder på den sen så ni får se, men bara kanske :P

Då vi var klara där tog vi oss en lite promenad till stan, strosade omkring, gick och tog en cider och bara tog det lugnt. Sen åkte vi till Alvik där Sanna för tillfället bor och mötte upp Fredde, Oppe och Nico. Vi stannade där till halv 1 då jag och Nico fick ta sista tunnelbanan till östermalm så vi inte skulle bli kvar här hela natten, okej, det går att ta buss men vem orkar det ? ;D
Då jag kom fram till mitt nuvarande hem möttes jag av Pontus och Tova och sen somnade jag kring 2, 3 någon gång.

Idag gick vi upp kring 12, for och mötte upp Tova och sen for vi och solade, väldigt skönt! Vi låg ute till halv 4 och då var det dags för oss att bege oss hem så att P skulle hinna duscha och allt innan jobbet. Jag stannade kvar där och gjorde mig klar i väntan på att klockan skulle bli 5 så jag kunde fara och möta upp Sanna för lite till shopping. Tyvärr hittade jag inget idag heller men det kommer ju mer dagar :)

Efter shoppingen for vi och bokade platser på bion och sen gick vi till pizza hut och åt middag i väntan på filmen. Vi valde filmen "Linje 123 kapad" och den var riktigt bra. Ni borde se den om ni inte gjort det.

Då vi sett klart filmen pratade vi med Oppe som skulle gå och ta öl med Pontus och ville ha min säng så jag gav med mig och följde med Sanna hem, hon var ändå ensammen inatt. Sen så imorgon ska min kusin ändå hämta upp mig på Alviks t-central så det passade ju lika bra det :)

Morgon dagen kommer då bestå av att min kusin hämtar upp mig vid 1 då hon slutat jobba, vi ska och handla lite grejer för dom ska bjuda sina grannar plus mig på middag imorgon, det kommer bli sååå mysigt. Sen ska jag sova där tills på lördag och då vi vaknar vet jag inte vad som händer, om det är soligt kanske det blir att sola och bada, men jag tror jag ska dra med hon ut på lite seight seeing, det blir kul!

Aja, kommer väl säkert någon mer uppdatering sen men ja vet inte om jag kommer ha tid med någon mer såhär lång, vi får helt enkelt se.
Nu ska jag fortsätta läsa skvallertidningen sen blir det att sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

oooh, det känns som att du kommer bara borta en evighet! Ta och kom hem nu babe;D

2009-08-21 @ 02:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0