Torsdag

Idag har jag ju då jobbat till 1 och efter det for jag hem, tog på mig bikinin och begav mig till norrstrand för att spela volleyboll med tjejerna. Efter vi spelat klart satt vi där ett tag innan vi gick till husvagnen och satt där ett tag, men sen blev det kallt och jag for hem ;D
Har nyss varit och inhandlat lite till middagen, det blir kyckling med lite olika tillbehör. Prövade även att köpa färdiggjord tzatziki för jag orkade inte göra egen men den smakade inte alls lika gott, blev riktigt besviken.

Sen så har jag pratat med Jossan och hon ska komma förbi mig ikväll och pröva mina snyggskor, är riktigt ledsen över att dom var förstora så jag inte kan ha dom, men jag ser dom mycket hellre på hennes fötter än att jag måste skicka tillbaka dom. För då kan jag iaf sitta och tjuvkolla på hennes fötter då hon har dom ;P  Sen så har jag ju ett par kvar som jag inte ska behålla, kanske ska lägga upp en bild här på dom också så kanske någon blir intresserad och köper dom. 

Men hur som helst så får jag se det positiva i det. Jag ska till sthlm där dom har massor med skoaffärer och då hittar jag förhoppningsvis några i samma stil som inte är för stora. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0