Tisdag

Idag har jag och Sanna varit på stan och det blev lite mer shopping. Blev ju då present åt Linnea, sen har jag köpt åt mamma och pappa. Sen åt mig själv köpte jag ett par byxor, två linnen, en lite tjockare tröja, ett par tygskor och ett läppglans. tror inte det var något mer. Vi hann även äta nygjorda våfflor med glass i gamla stan, mums!

Efter vi var klar på stan satt vi ett tag på muggen (deras jobb) i väntan på att Sanna skulle börja. Då hon började for jag hem hit och inväntade att Pontus skulle sluta. Nu väntar jag bara på att han ska bli klar så ska vi ut och äta middag, det ska bli mysigt. Det är ju faktiskt sista middagen i sthlm nu, lite tråkigt. Har haft en jätte mysig vecka här och längtar inte hem, men det ska ändå bli väldigt skönt att komma hem!

Aja, har inte så mycket mer att säga. Ska stressa på hajn lite för jag börjar bli hungrig ;) Vi syns i Piteå imorgon, hejs.

Kommentarer
Postat av: Malla

Jamen visst är hon en snygging?

Kommer du hit på söndag? Din kor skulle komma så du får givetvis haka på om du vill. Speciellt om du bakar en kaka till Nellie. Hon är rätt sugen på det :D



Kram

2009-08-26 @ 14:17:09
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0