Te

For till grisan och sprang idag men eftersom att vädret såg väldigt dåligt ut blev det bara en kort runda innan jag for hem, och mycket riktigt så började det regna då jag var påväg hem. Jag var hemma ett tag och väntade ut regnet sen gick jag och mamma ut på en prommis längs strandpromenaden.

Nu har vi nyss kommit in och jag hade tänkt göra mig en kopp te, det ska bli gott :)

Sen så glömde jag ju även säga att jag införskaffade mig en ny kalender idag för 09/10, jag tyckte om den så mycket så jag köpte den även fast jag har kvar 4 månader i min andra. Men den här var som bättre på något sätt, så nu har jag två :P Lite onödigt men så blir det bara ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0