Stek

Jag och mamma for ju som sagt till havs idag så vi har legat och stekt där tills halv 4. Vattnet vad alldeles varmt där men det blev inge bad för det blåste så mycket så man kände inte hur varmt det var. Men halv 4 blev jag less och kände att jag ville bada så vi for till hammen och badade och låg där en timma till.
Då vi kom hem duschade jag och nu har vi nyss ätit middag. Jessica är påväg hit och vi ska fara till hemmakväll och hyra en film, köpa lite godis och bara mysa på ikväll.

Sen har jag och Ida L planerat in en lunch på torsdag och efter det ska hon nog klippa mig. Då hon klippte Jessica förra veckan frågade jag hon om hon hade nått bra förslag på vad jag kunde göra med håret och hon tyckte jag skulle göra det kort och jag har funderat fram och tillbaka på det där och det blir nog att göra det, det växer ju faktiskt ut igen. Men vad tycker ni, tror ni jag passar i axellångthår?


Kommentarer
Postat av: Hanna

faktiskt så tror jag du skulle passa i de :)

2009-08-09 @ 18:51:06
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: lea

som sagt gör det för du har ändå så tunnt längst nere så jag tror det skulle bli super snyggt=)

2009-08-09 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0