Städil

Mitt i allt då jag satt framför datorn och lyssnade på spöregnet och mulret insåg jag att åskan inte alls var långt bort, bara 2 km så jag stängde av datorn och tv. Till följd av det fick jag väldigt tråkigt och insåg att det bara fanns en vettig sak att göra och det var att städa, men eftersom jag inte ville använda damsugaren med åskan så började jag plocka i mina lådor och kasta massor, blev nog två fulla påsar. Sen blev det även massa damtorkning, inhängning av tvätt, renbäddning och massa små plock. Men efter 3 timmar var jag äntligen klar, nästan, hade inte damsugit för att mamma höll på med den så jag bestämde mig för att fara och lämna tillbaka filmerna plus fara med 2 böcker åt N&L som jag lånat för längesen. Sen så passade jag även på att låna 3 nya böcker ;P
Då jag kom hem igen hade mamma damsugit åt mig, tack för det ;D så nu är allting rent här förutom kogamojen jag nyss såg, men den försvann så nu lär jag ju inte våga sova inatt... varför händer sånt här alltid mig?

Imorgon ska jag och göra massa tråkiga ärenden, ska bland annat till af och anmäla mig som arbetslös igen sen lite annat smått och gott. Men efter det är klart ska jag möta upp Linnea och fara på dollar och efter det får jag se vad dagen bjuder på.

Nu var det tänkt att jag skulle gå och duscha sen lägga mig i min renbäddade säng men så lär ju inte fallet bli. Måste typ gå och lägga mig i soffan eller något, jag hatar det här och jag blev på väldigt dåligt humör. Godnatt

Kommentarer
Postat av: lea

svammelfiadombits ju inte eller nå...

2009-08-12 @ 01:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0