Sol&Bad

Igår for jag då och mötte upp Pilla och Jessica hemma hos Pilla. Vi satt där och surrade ett tag och sen for jag och Jessica hem till mig eftersom hon skulle sova för vi skulle in till stan idag då vi vaknade. Vi gick upp kring 12 och for in till stan och bokade ett möte med en syo eftersom att vi båda funderar på att plugga, men man har ju lite funderingar och sånt :P

Sen for vi vidare till hammenviken där vi mötte upp Jossan och Ida. Vi solade och vi hade tänkt bada men det var för kallt ;P Nu hade jag tänkt duscha för Öhman ringde mig nyss och frågade om jag ville hitta på nå och inte tackar jag nej. Men får väl se om det blir någon mer uppdatering senare ikväll ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0