Resklar

Nu är allting packat, hoppas jag iaf. Men allt jag kommer på ligger i resväskan och det som är glömt är glömt från och med nu. Eller nu ångrade jag mig just, insåg att jag har lagt min volumaster på bänken för att den skulle svalna så den måste jag nog lägga ner nu. Men efter den så är allt annat glömt ;P

Ska väl strax börja stänga av datorn och så också, Linnea slutar ju på 20 min och då kommer hon hit, hämtar upp mig och sen beger vi oss. Hade inte så mycket mer att berätta, och nu kommer ni inte få läsa något på en vecka om jag inte lånar någon dator av någon där borta men det är inte så säkert. Men förhoppningsvis så överlever ni ändå ;) Hejdå piteå och alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0