Pyssel

Efter middagen for jag till Jessica och möttes av två pysslande tjejer. (Jessica & Rebbi) Jag hade även med mitt men jag kände inget sug efter det idag så jag satt som mest bara och tittade på :)
Sen for vi 3 och Krille till sunes där vi även mötte upp Pilla för ett mål mat för att sen fara tillbaka till svensbyn. Vi har spelat lite kort och nu har jag nyss kommit hem. Ska lägga mig i sängen och försöka att inte vakna allt för sent imorgon. Funderar på att fara och träna, är taggad på att komma in i det igen och få lite rutin på vardagarna men jag är inte taggad att fara första gången på 3 månader. Men det lär nog inte bli träning förens onsdag då mamma följer :P

Sen blir det även stan imorgon med Jessica, Pilla och Anna. Dom ska köpa nå scrapbooking grejer och jag får väl se om jag också hittar något. Men nu väntar sängen, godnatt.


So even if the world falls down today you still got me to hold you up
And I won't ever let you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0