packat och klart

nästan iaf, vissa klädesplagg hänger fortfarande på tork. Dom var nästa klara men tänkte att dom kan få hänga där tills imorgon ändå, sen är det ju tex även tandborsten och lite småsaker som ska ner imorgon :)

Kommer dock bli lite nervöst imorgon då jag kommer in till centralen för jag vet inte om Pontus hinner komma och möta upp mig eftersom han börjar 5 och mitt plan är beräknat att landa tjugo i 4. Men då ska jag ju hinna ta mig in till stan och allt, men förhoppningsvis möter han mig på centralen. Isåfall kan ja följa han till hans jobb och möta upp Sanna som slutar då han börjar så får vi försöka hitta till hans lägenhet utan han :P

Aja, allt går nog bra. Men nu väntar sängen så jag orkar upp imorgon, måste ju ändå upp senast 9 och packa ner det sista och fixa lite smått och gott, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0