Motion

Jobbet gick bra, och som vanligt då jag jobbar så lägger sig alla och sover snällt utan spring :) Däremot går nedräkningen inte så bra, var meningen att jag bara skulle ha 1 dag kvar nu, dvs imorgon, men nu är inte fallet så längre. Jag var snäll och tog fredagen av Jessica eftersom hon ska få besök, men pengar är ju pengar. Sen så var det en dag inte en kväll så det var ju bra. 

Har även hunnit prata med Pontus ikväll och nu är jag ännu mer taggad på att få fara till sthlm, önskar bara att han och Sanna kan få sitt schema snart så jag kan planera in hur jag ska hoppa mellan dom och jag skulle även behöva planera in en dag med min kusin.

Men nu ska jag duscha sen sova, jag börjar bli trött och jag ska ju faktiskt upp tidigt imorgon. Sen så fick jag just ett sms så jag har inte tid att sitta här längre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0