Måndag

Öhman, Nico och Johan kom hit och vi spelade lite Wii. Efter det for vi ut och körde lite bil men jag blev trött så jag kom hem för kanske en timma sen.
Hade tänkt lägga mig på ett tag och se lite tv innan jag ska sova. Jobbar imorgon men ja börjar halv 12 så det är ju lugnt, däremot lite jobbigt med långkväll men eftersom jag får sluta halv 9 istället för 9 så kommer det kännas mycket lättare. Den där halvtimman gör väldigt mycket.

Nu fick jag även veta att då jag far till stockholm kommer jag förmodligen träffa Joanna också eftersom hon ska också fara ungefär samtidigt som mig. Det kommer verkligen bli en toppen resa, jag känner det i mig. Skönt att komma bort från piteå ett tag och bara ta det lugnt. Eller lugnt lär det nog inte bli :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0