Måndag

Idag for då jag och Sanna på stan men tror ni jag hittade tröjan jag ville ha ? Neeej, vi var på 4 olika HM men den fanns inte kvar. Men istället för den inhandlade jag 1 kjol, 3 par trosor, två randiga tröjklänningar och 2 koftor. Imorgon blir det stan igen och jag ska köpa Linneas present, det blev inte att köpa den idag men jag har planerat den : )

Efter stan for jag hem till Pontus och lagade middag. Vi åt och han fick diska undan allt innan vi begav oss till bion, vi såg då Inglorious bastards och den var bra :) Då den slutade for vi hem igen och nu sitter vi här, funderar på att sova.

Imorgon blir det då stan igen en sista gång och sen måste jag nog packa lite eftersom att planet går så tidigt på ondag. Eller det går väl inte så tidigt men jag måste åka från Pontus tidigt för att hinna med det :P

Sen så fick jag även ett sms av Malin som sa att Nellie kom till världen tidigare idag och hon var så söt på bilderna jag har sett. Grattis grattis :)

Har inte så mer att säga än att jag har fått en blåsa under min tå och den gör ont då jag går! Men aja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0