Måndag

Har varit dålig uppdatering nu men jag har inte haft tid.

Igår var jag då med Jessica och Pilla, blev ingen film men vi satt och surrade och gossade med kissebäbisarna, dom var så söta! Sen hann vi in till stan en sväng, tillbaka till Pilla och sen for jag och Jessica till mig och sov.

Idag då vi vaknade for vi först till syon där vi fick massor med hjälp. Då vi var klara där for vi förbi mammas jobb och drack kaffe/choklad innan vi begav oss till af. Väl där var kön väääldigt lång och vi var 30 nummer bak så jag ringde bara min handledare men jag var ju ändå tvungen vänta på dom så vi satt där i över en timme. Sen kom Maria och jag gjorde dagens goda gärning :P

Då vi äntligen var klar där begav sig jag, Jessica och Pilla till thai garden för att avnjuta deras lunchbuffe, som var lika god som vanligt.

Efter vi ätit klart och hamnat i matkoma så for jag och Jessica hem till mig och slocknade i 2 timmar.

Nu hade jag tänkt ringa och se vad det blir ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0