Lördag

Igår hade vi det väldigt trevligt, drack champagne, åt kräftor och massa annat gott, spelade lite spel som blev lite pinsamt för mig kan jag nästan tycka menmen. Blev att lägga sig 3 och sen vaknade jag av massa barnskrik som aldrig tog slut så tillsist gick jag upp.

Idag har jag, min kusin och ett av hennes barn varit på stan men jag hittade inga kläder idag heller. Köpte däremot ett hårspray, ett saltvattenspray och ett mouse för lockar, dom hade utförsäljning på en frisörsalog och jag kände att jag var tvungen köpa något eftersom det tydligen inte finns några kläder. Var även in på sys för jag hörde rykten om att det kanske blir fest i huvudstaden ikväll. Vi kommer förmodligen sitta hemma hos Pontus, dricka lite och lyssa på coldplay som spelar på stadion som ligger alldeles utanför. Sen blir det att möta upp Sanna efter hennes jobb och se till att hon också får i sig lite : )

Nu står iaf Pontus i köket och håller på att laga mat, jag har ingen aning om vad det blir, det blir en överraskning, men det luktar gott så det kommer säkert smaka gott också.

Måste även tillägga att jag har i princip inte tagit några bilder under tiden jag har varit här, kanske 10 och då är jag och sanna på 8 av dom. Lite tråkigt men sånt är livet. Aja, nu orkar jag inte med datorn nå mer, vi hörs sen, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0