Läskigt

Jobbet idag gick bra, men ibland blir man lite less. Efter jag kommit hem for jag iaf till grisberget för att springa&gå och jag mötte en väldigt läskig man. Ibland möter man folk som ser lite mysko ut och man blir lite mörkrädd men jag lever ju än så ;D

Hur som helst, nu hade jag tänkt lägga mig och sova för imorgon då jag vaknar så ska Linnea och Doris komma hit och vi ska bada Doris och efter det ska jag fara och sola med Jessica. Är ju faktiskt ledig imorgon och det känns väldigt skönt. Har även nedräkning och jag har bara 4 arbetsdagar kvar nu, men idag fick jag tre timmar extra på fredag så nu slutar jag 4 istället för 1 men det spelar inte så stor roll. Då man ändå har jobbat 6 timmar kan man likagärna ta 3 till och jobba 8, är ju 2 timmars extra betalt.

Aja, nu kände jag att jag började sväva iväg lite, men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0