Korthårig

Blev inge sol idag på hammen, det var för kallt. Istället for vi in till stan, jag behövde fara på af för att skriva under nå papper och sen gick vi och mötte upp Malin, Amanda och Ls. Det blev även lunch på thai, mycket gott.

Då jag kom hem la jag mig och vilade och somnade, inte helt oväntat och sen då jag vaknade begav jag mig till Ida som nu har klippt och färgat mitt hår, det blev väldigt bra och jag är väldigt nöjd :) Nu ska jag bara vänja mig att se mig i spegeln utan mitt långa hår, men det tar nog inte så länge :) Men hade iaf tänkt försöka få upp en bild på det till helgen.

Då det var klart for jag och Samanta förbi norrstrand där dom hade en liten fest men nu är jag hemma, vissa ska ju upp och jobba imorgon så det börjar väl bli dags att sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0