Korpen

Efter senaste inlägget har jag då hunnit duscha, som var väldigt skönt i sin egna dusch med kokhett vatten så jag nästan brände mig. Sen for jag in till stan och korpen, fyllde på mitt träningskort och det sved i plånboken men mamma vill inte betala det då jag jobbar och tjänar pengar vilket är fullt förståeligt. Det är ju snällt att hon gör det då jag är fattig och utan jobb. Då det var klart for jag och inhandlade lite mat eftersom kylen var tom. Men mamma och pappa for ju i fredags så dom kunde ju inte lämna massa mat i den, det skulle ju bara mögla. Det var nog hemskt att hon stoppat några tallrikar i diskmaskinen utan att starta den för det luktade jävel i den. Det hade säkert börjat mögla där inne också, skulle inte förvåna mig det minsta.

Efter middagen kom Jessica och Pilla hit. Vi for en sväng till stan och sen tillbaka hit och då fick vi besök av Ville, Johan och Erik. Vi har suttit och gjort mest ingenting och nu har dom farit. Ska lägga mig i sängen och sova nu, är trött. Har ju faktiskt varit vaken sen 10 i 7. Imorgon blir det nog att sova ut om man inte blir väckt av något, typ hemtelefonen, sen ska jag kanske fara till Pilla. Dom skulle tvätta bilarna där så jag kanske far och gör dom sällskap och passar på att tvätta min också, men det återstår att se. Beror på orken imorgon, och lite på vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0