Jobbigt

Igår kom ju då Jessica hit, och vi satt och lejda oss gode mycket vid matbordet. Sen kom även Ida och det blev bara värre och värre :P haha Vi satt iaf och surrade sen for vi till strömlida för att kolla om man orkade springa upp för den backen, jag gav upp efter ett tag även fast jag normalt är väldigt envis och springer ändå, men jag orkade inte då jag kände att det blev lite jobbigt i halsen eftersom jag är förkyld så det var lika bra att ge upp så man inte fick ont i den. Men Ida och Jessica tog hela vägen, så nu har vi svaret på den frågan. Efter det for vi och träffade Ante, Joel och Erik, vi for hem till Ante och spelade lite kubb och dom vann 2 och vi 1. Sen blev det lite surr men klockan 1 bestämde jag mig för att jag ville hem och sova :P

Men inte somnade jag ju direkt för det. Mamma och pappa kom hem efter ett tag och dom visste ju inte att jag skulle sova och upp tidigt idag så dom smög ju inte precis. Sen ringde det lite inatt också vilket inte var så bra att jag vaknade av menmen. Jag är iaf uppe och ska till jobbet nu, det kommer vara en väldigt dryg dag med tanke på tröttheten, men aja, tur att jag jobbar med Joanna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0