Home sweet home!

Nu är jag hemma och nu kommer uppdatering om sista dagen i huvudstaden.

Vi for och åt och det var verkligen jätte gott, mums! Sen for vi hem och slog på "Döda poeters sällskap" och den var bra, tyvärr somnade jag ett tag i mitten så jag måste nog se den igen :) Efter det for vi in till stan och mötte upp Sanna och Lina, vi gick och tog en öl och sen fick vi åka hem för då gick sista tunnelbanan. Känns sorgligt att ha lämnat dom där för jag har verkligen haft en jätte rolig vecka, men Sanna kommer hem om ungefär en månad och Pontus kommer nog hem till jul så det är ju inte allt för länge kvar tills nästa gång!

Vi somnade och idag ringde väckarn 10 i 7. Då gjode jag mig klar sen väckte jag P så han fick följa mig. Ville inte fara själv så jag skulle virra bort mig, och det skulle garanterat ta längre tid om jag gick själv och då hade jag kanske missat planet. Men samtidigt så hade jag nog farit 6 om det bara var jag ;P
Jag kom fram till arlanda ungefär en halvtimme innan planet gick så det var bara att checka in väskan och hon som satt där tyckte jag bara gick fram och såg väldigt lugn ut även fast det inte var så länge kvar. Men inombords kan jag bara berätta att där var jag stressad. Men allt gick iaf bra och jag tog mig hem.
Linnea & Doris mötte mig på kallax och hon fick sin present som hon verkade bli glad över :P Sen for vi in på hm i stan i luleå och sen på storheden för att hon skulle ha nå mjukisbyxor och eftersom jag tydligen inte tyckte jag hade shoppat nog så köpte jag en kofta och ett par nya träningsbyxor också. + att dom hade ju faktiskt 10% så det var ju ett kap för mig ;)

Sen begav vi oss mot Piteå och ängeln där vi mötte Sabina och Hanna. Vi lunchade och sen skjutsade Linnea hem mig och det var otroligt skönt att komma innanför dörren även fast ingen är hemma här. Så jag öppnade resväskan och skulle börja packa upp lite då jag till min stora förvåning upptäckte att min hudkrämsflaska hade åkt upp och innehållet hade åkt ut. På kallax då jag öppnade den såg jag det inte men det måste ju ha varit öppen före för det verkar lite konstigt att den bara skulle fara upp under bilfärden. Men hur som helst hade det inte farit på så mycket, visserligen skulle ändå det mesta i tvätten så det hade inte gjort så mycket.
Har hunnit starta en tvättmaskin och nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, det kan verkligen behövas.

Sen så fick jag ju min lönespec idag och jag blev väldigt glad, fick mycke mer än jag trodde. 4000 mer än vad jag ens vågade drömma om, så det var väldigt positivt med tanke på att det gått ganska mycke i sthlm :P

Aja, duschen nu så jag får upp lite värme och så jag inte är allt för äcklig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0