Grattis Linnea!

Grattis Linnea, äntligen har du också fyllt år :)

Okej, nu kommer liten update om gårdagen och idag eftersom jag inte berättade så mycket om gårdagen sist.

Den började iaf med middag hemma hos Pontus och det var väldigt god mat. Efter det väntade groggar, fotboll utan ljud och sitta och lyssna på coldplay genom fönstret eftersom dom spelade utanför lägenheten. Vi hann även ut en sväng och lyssna i halvleken men sen skyndade vi oss tillbaka till matchen som milan vann med 2-1.
Då matchen var slut mötte vi upp Sanna för att sen gå och möta upp Nico, Fredde och Oppe plus några tjejer dom var med. Vi tog tunnelbanan in till stan och gick in på södrabar och drack lite till. Jätte mysigt ställe och vi satt ute bland massa kuddar och bara mös. Sen gick vi vidare och jag och Sanna gick in på ambassadeur ett tag för att sen gå vidare och möta upp killarna igen. Vi hann med både det ena och det andra och kvällen var mycket trevlig. Den avslutades väldigt sent hemma hos Sanna för att sen gå upp påtok för tidigt idag.

Hur som helst så gjorde hon sig klar och jag for hem till Pontus för att byta om och göra mig klar för en dag på grönan. I början levde den inte alls upp till mina förväntningar eftersom både en berg och dalbana var avstängd plus den nya Insane. Men i slutet öppnade dom iaf båda men vi hann bara med Insane eftersom dom stängde. Däremot var katapulten över mina förväntningar, den var sjukt kul, och tilt var bara riktigt läskig, då blev till och med jag åksjuk.

Efter grönan åkte vi in till stan och det var meningen att vi skulle gå på bio och se Inglorious bastards men det fanns nästan inga platser kvar så det fanns ju inte en risk att vi skulle få sitta 5 stycket bredvid varandra så vi gick ut och letade ett fik istället men hittade inget. Hela kvällen slutade men att jag och Pontus hyrde en film och köpte godis medans dom andra for hem till sig. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv och den var riktigt bra, även fast jag höll på att somna där ett tag :P

Imorgon blir det stan med Sanna. Då ska jag inhandla en tröja som jag vet att jag vill ha, Linneas present och sen förhoppningsvis hittar jag något mer. Skulle inte sitta helt fel med ett par skor. På kvällen blir det då att se bion och sen kanske inte så mycket mer. Var meningen att vi skulle äta kräftor men eftersom att P inte är ett så stort fan av det så beslutade jag mig för att laga nå annat istället.

Nu ska jag sova, är tröööött. Kommer väl säkert någon mer uppdatering senare, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0