Fredag

Äntligen helg och bara 3 jobbdagar kvar, det är ju inte helt fel! Fast visst kommer man sakna att ha ett jobb när man väl blir arbetslös men förhoppningsvis är det redan fixat, jag har ju stora planer. Däremot är allt lite tjorvigt... men det löser sig :)

Jag längtar tills efter 4, då är jag ledig helgen sen är det bara 2 jobbdagar kvar. Det blir kanske att fara in till stan en snabbis då jag slutat och vara smakråd åt Jossan sen efter det ska jag göra mig klar för det blir middag här med nästan hela familjen. Niklas och Linnea kommer och vi ska använda våran raclette för ungefär första gången. Dom tyckte om det så mycket förra helgen så nu har mamma plockat fram våran så vi ska göra ett försök här hemma :)

Aja, nu väntar jobbet med J.Andersson, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0