Bullar

Efter lunchen tog jag en pn och sen slöade jag, fixade håret lite, for och handlade och sen var klockan typ 6 eller nå, kanske till och med 7. Men då började jag baka, det blev kokosrutor och kardemummabullar, mums!


Sen då det var klart ungefär halv 9 for jag förbi Malin & Leon med lite fika och jag passade även på att titta på deras söta lilla flicka. Hon är riktigt söt! Men jag blev inte där så länge utan for istället till Jessica och satt där och surrade på. Hon far ju till huvudstaden med Anna imorgon så jag passade på att säga hejdå.
Då jag var påväg hem pratade jag lite med Ante som var med Johan och dom gjorde inte så mycket så jag bjöd in dom på fika. Vi har även suttit och surrat och sett Beck. Dom for nyss och nu hade jag tänkt sova.

Imorgon får vi se om det blir stan med Ante och Johan. Är även sugen på att träna men jag får se om jag orkar gå upp på morgonen och göra, för jag orkar nästan aldrig fara på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0