16.52

Då klockan blev 1 och Jessica fick fara hem, solen stekte och jag satt kvar på jobbet ångrade jag att jag hade tagit på mig dom här timmarna. Men för någon dag sen hade jag ju faktiskt ingen aning om att det skulle vara sånt här stekar väder idag, men pengar är pengar. Får hoppas det är sol imorgon så man kan ligga ute och pressa innan festen börjar :)

Efter jobbet for jag hem, böt om och for till Jossan för att vara lite smakråd på en present och nu sitter jag hemma och väntar på L, N och D. Jag och L ska gå ner och bada D eftersom jag ville verkligen vara nere vid vattnet och sitta i solen efter en lång arbetsdag, så jag hoppas dom kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0