1 skopar fattigare

Joda, Jossan kunde ha dom med lite våld men dom satt bra då hon väl fått på sig dom. Men eftersom vi båda var övertygade om att dom kommer gå ut bara man använder dom så beslutade hon sig för att köpa dom av mig. Visst skar det lite i hjärtat men jag kanske får tjuvtitta på dom på lördag ;D

Efter hon farit for jag och hämtade upp Doris för att ta med hon till grisan, vi har sprungit och hon var lagomt less. Då vi sprungit ett varv försökte hon få mig till bilen och drog i kopplet och sånt men tillsist insåg hon att det inte skulle gå så hon gav upp och sprang det andra varvet också. Hade kunnat springa lite mer men jag ville inte vara så elak då hon verkligen inte ville något mer så vi for hem till dom och hon la sig direkt, trött hund!
Nu sitter jag hemma, ska duscha sen sova eftersom jag ska jobba imorgon. Som tur var är det med Jessica A så dagen kommer nog gå fort, iaf fram till 1 då hon far, men då kommer ju Sofie så det går nog säkert ganska fort till 4 också då jag får gå  hem ;P
Då jag slutar måste jag försöka få med mig Ante till stan eftersom vi måste hitta något åt Erik som fyller 20 på lördag, vi är utan ideér men det ska nog dyka upp någonting i sinom tid.

Aja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: jossan

wohoooo ska ta på mig dom med våld nu också ;)

2009-08-07 @ 09:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0