Wiie :D

Idag då jag tog in posten så la jag allt på en hög för jag ansåg att inget var till mig och nu då jag kom hem frågade mamma varför jag inte hade öppnat mina papper från skatteverket och kollat vad jag skulle få tillbaka om jag nu skulle få tillbaka något. Men jag visste ju inte ens att jag hade något i den högen, och ännu mindre att det stod vad jag skulle få tillbaka i dom, trodde bara det var nå skräp :P Men jag blev iaf glatt överraskad.

Hittade iaf inget på stan, men jag letade ju inte efter något så det var ju inte så konstigt. Har däremot ont i ryggen, vet inte varför men det bara tvär kom, men ska snart lägga mig i sängen och sova och hoppas på att det är borta imorgon.
Efter träningen imorgon ska jag även förbi och hälsa på Linnea och Doris, det känns som att det var 1 år sen jag såg dom. Såg visserligen Doris sittandes utanför Nodo ikväll men jag vågade som ändå inte gå fram för jag var inte riktigt säker, det hade ju varit pinsamt om det hade varit nån annan hund och den ägaren blivit arg :P

Aja, Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0