Torsdag

Vädret är inte bra idag heller, och jag är inte förvånad... Men nyss då jag kollade visade smhi att det skulle vara sol imorgon, lördag, söndag och måndag medans yr bara visdae sol imorgon och nästa onsdag tror jag det var så nu ska jag hålla tummarna för att smhi har rätt.
Sen så fick jag ju även igång msn nyss, jag hittade ett fel, men det varade inte länge för nu håller den på att logga in och ut igen, så ni får ha lite överseende med det alla ni stackars personen som måste se det :P

Får se om jag startar en film snart eller något, i väntan på bättre tider.. finns ju inte så mycket att göra annars :P Tror jag ska höra med Ante vad han gör, om han är ute och kör eller inte, annars kanske man tar bilen ner till jäkkvik och hälsar på. Då får jag mig något att göra i väntan på morgondagen :)

Sen så kommer ju Linnea och Doris upp ikväll, det ska bli kul. Var längesen man såg dom, alldeles för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0