Tisdag

Idag då vi vaknade var det inte så bra väder, det snöade och var mulet, så vi orkade inte fara ut med skotern nå. Först tog jag, pappa, Niklas och Stefan bilen mot norska gränsen och kollade lite, och sen då vi kom tillbaka for jag, mamma, pappa, Birgit och Stefan till arjeplog och shoppade lite. Eller dom gick på sys, gick in på järnia sen åt vi och gick in på coop och för en timme sen kom vi tillbaka hit igen, så nu har vi då iaf gjort något, inte bara suttit här på parkeringen.
Imorgon ska vi ut och fiska, hoppas bara inte att det blåser så mycket.

Nu ska jag gå och se andra halvan av filmen jag började se imorse.

Jag längtar tills nästa vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0