Telefon

Min älskade Sanna ringde nyss och jag blev så glad av att höra hennes röst. Nu måste du bli bra, du är den sista på jorden som borde ligga där, kom hem!


Idag har vi iallafall varit ute sen 11, jag har pimplat och jag fick en öring. Det var nog tillochmed den största som nån fått upp under den här veckan :D Bra jobbat Emeli ;)
Har även jobbat på brännan och det var nog tur att jag smörjde in mig med solskydd på näsan innan jag for ut idag.

Idag kommer mina vänner äntligen upp, vi blig nog 4 stycken här. Ska bli skönt att bara köra skoter och umgås med dom.

Sen så har Anna  "efterlyst" mig idag, hon började fundera när jag skulle komma hem så hon kunde gratta mig, så jag måste nog hem på söndag och baka lite fika så jag kan bjuda in folk, sen blir det nog även fest nästa helg.

Nu ska jag gå och försöka göra något vettigt, men det finns inte så mycket här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0