Störande

Vi började se filmen och nästan direkt ringde det hem till oss så vi fick pausa medans mamma pratade, sen efter ca 40 min ringde det på henne mobil och det var från nå försäkringsbolag eller ngt som berättade massa för det går genom deras jobb så hon skulle typ få billigare där eller något och det samtalet tog typ 1 timme. Men för ett tag sen såg vi då iaf klart filmen och den var lika bra som första gången jag såg den, pappa var dock inte lika imponerad.

Nu ska jag se klart hells kitchen och sen ska jag nog sova. Ska upp tidigt imorgon för träningen och sen på dagen ska jag och pappa köra ner och titta på en husvagn någonstans ungefär 5 mil från ske-å. Jag hoppas att vi kommer köpa den, isåfall kommer det bli super ; )

Kommentarer
Postat av: elin

ja, verkligen :)

2009-04-29 @ 08:05:05
URL: http://elinbjorkanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0