Stan

Idag har jag hunnit med mycket, bland annat skaffat en ny vän i parkeringshuset, haha, nämen inte riktigt. Men det var en som gick förbi och hälsade på mig men jag vet inte vem han var, och det kommer förbli ett mysterium, synd bara att jag är så himla nyfiken :P Men jag kan inte alls placera han så jag tror inte jag kände han.
Jag gick och mötte upp Ida på hm, sen gick vi på gina där jag köpte mig en svart kjol, men vet dock inte om jag ska behålla den, hade tänkt prova den ikväll och se om jag har något till den annars kanske jag lämnar tillbaka den, och efter det gick vi till sys och inhandlade lite.
Har nyss smakat mitt rosevin som jag köpte till mig själv första gången jag var på sys och det var surt, nästan som att bita i en citron då man inte är beredd på surheten, men jag har spett ut det med sprite så det blev iaf drickbart, men jag tror kanske jag håller mig till cidrarna ikväll ;P

Nu ska jag invänta att Sanna ska komma förbi med en kjol som jag ska låna av henne och kanske ha ikväll och sen ska jag duscha och börja göra mig klar. Måste iofs plocka bort i köket och sånt också, jobbigt =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0