Söndag

Idag då vi vaknade for jag, Niklas och Linnea ner till jäkkvik eftersom dom skulle delta i nappet. Grattis även till Linneas vinst ;) Det var även tänkt att jag skulle pimpla men jag sket i det då jag hörde att inte Ida skulle pimpla, och sen så gjorde inte Anton eller Tomas det heller så jag hängde med dom istället.
Efter nappet for vi till Lindkvist's stuga och efter ett tag for vi förbi affärn och sen skjutsade Linnea mig till Antons husvagn där Ida befann sig.
Hade även turen att bli bjuden på middag av Antons snälla familj, och det var super gott.

Efter maten blev det tv tittande, först Whipe out och sen Sanningens ögonblick. I Sanningens ögonblick ställde dom dock dom mesigaste frågorna, man blev nästan lite arg. Under sista avsnittet kunde dom ju visa lite smaskia frågor som dom gör ibland annars men nejdå.
Fick hämtning innan programmet slutade med Anton meddelade för ett tag sen att han vann alla pengar och att frågorna var lika mesiga hela vägen, dålig stil av programmet!

Hoppas det blir sol imorgon, brännan har ju blivit gode bra under lördagen och söndagens solande och idag var det lite molnigt så den fick vila lite och det var bara skönt för det var ändå väldigt varmt ute. Nu ska jag stänga datorn, smsa lite och sen sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0