Solsken

Har nyss kommit hem från stan, har varit där och ätit lunch med Emma sen gick vi och tittade på lite olika affärer och jag köpte mig ett svart nagellack. Hade fått för mig att jag inte gillar att ha svarta naglar men efter i helgen så vet jag då inte vart jag har fått det ifrån.

Sen så älskar jag att bilvägarna har tinat fram men det är ändå lite dåligt för nu kör jag för fort på alla vägar, men som tur var har polisen aldrig stått där jag kört än men snart händer väl det också så jag måste nog börja hålla hastigheterna :)

Och jag pratade nyss med Sanna och hon lät väldigt taggad för fjällen, hoppas det blir för jag vill ha hon där :D Jag tror den helgen kommer bli riktigt trevlig.

Nu ska jag nog gå och göra något vettigt, kanske börja hacka allt till middagen, även fast det är länge kvar, men då slipper jag göra allt i sista sekunden.


Sanna i fjällen förra vintern och sanna i fjällen i somras :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0