Solsken

Idag har vädret varit bra. Solen har skinigt, det har inte funnit något moln och föret har varit bra, tror inte dagen hade kunnat bli bättre :D
Först for vi ut och stannade på ett ställe där vi solade och åt och solade mer i nån timme och sen då vi kom tillbaka till husvagnen hann jag bara ringa Anna innan mamma kom in och frågade om jag skulle följa ut och köra och det lät lockande så då var det bara att lägga på :P
Vi for en svängen och efter vi kommit tillbaka från den for jag ner och duschade och det var grymt skönt. Vi har ju visserligen duschat i bastun varje kväll vi har bastat men det var ändå skönare i den vanliga duschen ;D

Nu har vi nyss ätit middag, mina kinder bränner och jag är trött. Tror jag ska vila ett tag för dom andra ungdomarna har då redan somnat, sen får jag se vad det blir ikväll, men det blir nog inte så mycket. Enda risken är ju att om man somnar nu sover man till imorgon. Men eftersom det tydligen ska vara fint imorgon också kanske det är lika bra ;)
Aja, Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0