Sjukt

Tog nyss en liten pn och jag hade värsta sjuka drömmen, den går inte riktigt att förklara men den slutade med att jag körde pappas bil och hade husvagnen bakom mig och helt plötsligt gick det som inte att svänga så jag körde av vägen och rakt in på en bana där småkillar körde crossare typ. Jag kraschade gode mycke men jag vet inte riktigt vilka skador jag fick förutom att jag bröt högra långfingret och hade lite ont i högrabenet. Men hursomhelst så körde jag vidare efter ett litet tag och då hade jag en gumma och gubbe i bilen, hon tyckte jag skulle fara och röntga huvudet och sånt så jag inte hade några blödningar eller något, men jag skulle först köra till ske-å klart först sen skulle jag ta tag i det :P Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahah, hatar sånna drömmar!

2009-04-29 @ 17:15:20
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0