Sanna

Idag for jag och hälsade på Sanna på sjukis, och hon såg verkligen pigg och frisk ut, inte som att hon borde ligga där =/ Men hur som helst medans vi satt där så kom en av läkarna eller vad han var med dom goda nyheterna att röntgenplåtarna som hon hade tagit tidigare såg bra ut så dom tog ut slangen medans jag var där, jag fick visserligen gå ut medans men ändå :P Kändes bra att vara där och dela dom glada nyheterna med henne. Nu är det bara att hålla tummarna för att röntgen plåtarna hon tar imorgon också ser bra ut så hon får flytta från iva.
Tror det är den bästa present jag fått, att veta att hon mår bra och hon blir bättre hela tiden.'

Det har varit skönt att bara sitta och prata av sig med henne eftersom vi inte träffats på typ 3 veckor innan ikväll så vi hade mycket att prata om och det var kul att bara se hennes ansikte. Hade även med en krya på dig present åt henne som jag hoppas hon blev glad över. Och Sanna, om du läser det här ikväll, eller imorgon, så hör av dig då du vet hur plåtarna ser ut :)


Efter jag varit klart där, kring kvart över 9 for jag till Anna och spelade lite kort med henne, Clas, Ville, Johan och Jimmy. Hann även träffa Clinton som såg ut att må mycket bättre, och tur är ju det :)

Nu ska jag sova, känner mig riktigt trött och sliten, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0