Roadtrip

Idag körde pappa och jag ner till Ånäset, ungefär mellan ske-å och umeå för att titta på en husvagn men då vi kom dit var den inte alls som den var beskriven. Den var verkligen inte lika fräsch eftersom dom beskrivit den i typ toppskick och sen fanns det ingen golvvärme i den även fast dom skrivit det så då fanns det inte så mycket annat att göra än att vända ;P
I ske-å stannade vi och åt och gick på sys åt mamma och vi sprang även in på ica och köpte lite mat som dom ska ha med till fjällen.
Väl hemma i piteå for vi förbi min moster och morbror så pappa fick sig lite kaffe och sen stannade vi även på stan en snabbis för jag skulle springa in och köpa nå träningsbyxor som jag skulle få av mamma för hon tycker inte mina mjukisar är så fina ;P haha, men dom var inte så snygga på så sen nån dag, kanske imorgon eller något så ska jag till stan och kolla på andra affärer, hade inte tid då pappa satt ute i bilen och väntade :P

Jag funderar på att ta mig en cykeltur nu i det fina vädret men jag vet inte om jag orkar, ska nog ringa Ida och höra om hon är hemma isåfall kanske jag cyklar dit ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0